? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年2月15日星期一

13/2 除夕夜

今天八点多就起来准备出门咯~
在路上又很塞车噢~
平时去到婆婆家只需要1个小时.
今天要2个小时.
我觉得晚上回比较好...
没酱热也没酱塞车~
唉~还是算啦~
到了婆婆家就吃团圆饭咯~
我通常都只是白饭==
然后就一直看爸爸他们赌钱咯~
他们讲我很够烂赌噢~
事实上是有点啦~
但我今年很乖叻~没有赌叻~
晚餐我们吃'火涡'...
顺便庆祝我表姐的生日~
那个蛋糕是庆祝我表姐21岁生日~
所以那个蛋糕我们叫 ' 金锁丝'(我华语不好...不会写><)
之后他们又赌到三点~
我到两点多~顶不顺了~
去睡了~