? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年11月25日星期三

26/11

很快就要过一个星期了~
妈妈就来从旅行回来咯~
我也不用再做酱多东西了~
妈妈不在家的日子...
全部都是我做的~
做也好...因为可以打发时间...
可是双脚就很累咯~一直站><
很期待明天啊~
看妈妈有买什么东西回来^^
在家闷到~haiz...
今天我在补习车上跟老师聊天~
老师跟我讲很多道理~
这些道理我都懂...可是一些东西不是我们可以控制到的~
我可以了解老师说的东西...
因为我身边的人都经历过~
我也想做到...
最近我都很少玩on9 game了...
只是一直看戏罢了~
希望我不会花更多时间在电脑~